Praca: Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)


Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
Wrocław



Twoje zadania
  • Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami
  • Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp.
  • Samodzielna kontrola faktur i terminów
  • Przygotowywanie spotkań i udział w nich
  • Wykonywanie dodatkowych zadań (np. Poszukiwanie informacji itp.)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim lub administracyjnym
  • Umiejętność współpracy zespołowej
  • Dobra organizacja, rzetelność i dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.
APLIKUJ TERAZ

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez...


Lider Obiektu (branża logistyczna)

Opis stanowiska: planowanie i realizacja przeglądów zgodnie z rocznym harmonogramem praca wraz z technikiem i organizacja pracy Zespołu oraz podwykonawców w celu zapewnienia najlepszej jakości serwisu ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie...

Technik Obiektu

Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń drobne prace ogólnobudowlane utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...

Technik Obiektu

Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń drobne prace ogólnobudowlane utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...

Lider Obiektu (branża logistyczna)

Opis stanowiska: planowanie i realizacja przeglądów zgodnie z rocznym harmonogramem praca wraz z technikiem i organizacja pracy Zespołu oraz podwykonawców w celu zapewnienia najlepszej jakości serwisu ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie...