Praca: Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)


Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)
Miejsce pracy: Kalisz
Opis stanowiska:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
  • Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu;
  • Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze magazynowym lub kasowym;
  • Umiejętności pracy z dokumentami i danymi;
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
  • Umiejętności organizacji pracy własnej, dokładności i samodzielności;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Dobrej znajomości obsługi komputera;
  • Mile widziane doświadczeni w dziale kas.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Premię retencyjną;
  • Możliwość rozwoju;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę?...

Konsultant / Konsultantka ds. Klienta Niemieckojęzycznego

codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi i pomoc w rozwiązywaniu ich bieżących spraw bankowych wsparcie w obsłudze aplikacji internetowej oraz w realizacji przelewów i płatności udzielanie informacji dotyczących kart płatniczych i dostępu do konta dbałość o wysoką jakość...

Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...


Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)

Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z...

Specjalista ds. części / Magazynier

Zakres obowiązków: Obsługa Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego w zakresie sprzedaży części zamiennych Realizacja planów sprzedaży firmy Prowadzenie gospodarki magazynowej według odpowiednich procedur Współpraca z działem serwisu w zakresie doboru i sprzedaży części zamiennych i...

Doradca Ekonomiczny w Delegaturze NIK w Warszawie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wykonuje czynności kontrolne zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego; programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; dokonuje ustaleń stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli...

Asystent Kierownika sklepu

Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu udział w inwentaryzacjach wspieranie zespołu w pracy na hali...