Inspektor/główny specjalista w wydziale promocji
bieżąca obsługa administracyjna wydziału, w tym przygotowywanie umów, zamówień, zleceń, wniosków, baz danych i innej dokumentacji z zakresu działania biura; pozyskiwanie i przetwarzanie informacji o działaniach, wydarzeniach, procesach inwestycyjnych oraz pozostałej działalności...
Podinspektor ds. promocji, kultury i sportu
https://bip.gminagryfice.pl/pliki/gryfice/zalaczniki/25977/ogloszenie-o-naborze.pdf Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera - Ms Office Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: SAMODZIELNOŚĆ Uprawnienia: dobra...
Specjalista ds. współpracy, promocji i administracji
1. Realizacja zadań biura w ramach Planu Strategicznego dla wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, w tym: - przyjmowanie i obsługę wnioskodawców, beneficjentów, interesantów, - organizacja przebiegu oraz realizacja szkoleń i doradztwa, przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją...
Doradca / Doradczyni Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...
Doradca / Doradczyni Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...
Doradca / Doradczyni Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...
Doradca / Doradczyni Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...
