Praca: Inspektor/główny specjalista w wydziale promocji


Urząd Miasta Zielonka
Inspektor/główny specjalista w wydziale promocji
Miejsce pracy: Zielonka
Numer: StPr/25/1057
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa administracyjna wydziału, w tym przygotowywanie umów, zamówień, zleceń, wniosków, baz danych i innej dokumentacji z zakresu działania biura; pozyskiwanie i przetwarzanie informacji o działaniach, wydarzeniach, procesach inwestycyjnych oraz pozostałej działalności samorządu lokalnego; udział w spotkaniach i przedsięwzięciach realizowanych przez miasto, celem przygotowania treści własnych; tworzenie treści z przeznaczeniem na stronę internetową Miasta oraz do pozostałych kanałów komunikacji wykorzystywanych przez Miasto; formułowanie odpowiedzi na pisma, pytania, zagadnienia oraz przygotowywanie i redakcja komunikatów prasowych oraz informacji do publikacji w oficjalnych kanałach komunikacji. Więcej informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielonka.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i pakietu OFFICE
Uprawnienia: dyspozycyjnosc, umiejętnosć pracy w zespole, dokładnosć w realizacji zadań i obowiązków


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : zdolność interpretacji przepisów oraz podejmowania decyzji; terminowość; odporność na stres[Umiejętność 1] : umiejętność sporządzania pism urzędowych oraz prowadzenia dokumentacji; dyspozycyjność - gotowość do pracy popołudniami, wieczorami i w weekendy

Miejsce pracy:

Zielonka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. promocji

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:•realizacja zadań promocyjnych i marketingowych służących budowaniu wizerunku MSPiR•opracowywanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i marketingowych;•organizacja i koordynowanie kampanii promocyjnych i marketingowych w...

Podinspektor ds. promocji, kultury i sportu

https://bip.gminagryfice.pl/pliki/gryfice/zalaczniki/25977/ogloszenie-o-naborze.pdf Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera - Ms Office Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: SAMODZIELNOŚĆ Uprawnienia: dobra...

Specjalista ds. współpracy, promocji i administracji

1. Realizacja zadań biura w ramach Planu Strategicznego dla wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, w tym: - przyjmowanie i obsługę wnioskodawców, beneficjentów, interesantów, - organizacja przebiegu oraz realizacja szkoleń i doradztwa, przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją...


Doradca / Doradczyni Klienta

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...

Doradca / Doradczyni Klienta

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...

Doradca / Doradczyni Klienta

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...

Doradca / Doradczyni Klienta

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...