Praca: Młodszy Specjalista ds. HelpDesk


Inter Cars SA to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dołącz do naszego zespołu specjalistów i ekspertów IT!
Młodszy Specjalista ds. HelpDesk
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Giżycko

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT
  • Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT
  • Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego
  • Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT

Oczekujemy:

  • Preferowane wykształcenie kierunkowe o profilu informatycznym
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację w tym języku
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość zagadnień informatycznych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Możliwość dofinansowania dalszego kształcenia dla osób które ukończyły kierunek informatyczny
  • Możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach organizacji
  • Współprace w doświadczonym i zintegrowanym zespole
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się organizacji
Obowiązek informacyjny | Informacja dot. zgłaszania nadużyć na podstawie ustawy o sygnalistach
Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

Informacja dot. zgłaszania nadużyć na podstawie ustawy o sygnalistach
Osoba aplikująca na dane stanowisko ma możliwość zapoznania się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych Grupy Kapitałowej Inter Cars pod linkiem https://inwestor.intercars.com.pl/pl/-ad-korporacyjny/system-zglaszania-naduzyc/. Aplikując na stanowisko potwierdzam, że zostałem/zostałam poinformowany/a o takiej możliwości.

APLIKUJ TERAZ

Konsultant IT - Help Desk

Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów...

It service desk technician

Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.Tworzenie dokumentacji dotyczącej...

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...


Specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim (m/k)

Twoje zadania prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników delegowanych do pracy za granicą, rozliczanie czasu pracy pracowników, koordynacja zaświadczeń A1, badań lekarskich, szkoleń BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, biurem rachunkowym, udzielanie informacji...

Ustawiacz pras krawędziowych

Do Twoich obowiązków będzie należało: Ustawianie parametrów pracy pras krawędziowych Dobór odpowiednich narzędzi do produkowanego detalu Pisanie nowych programów dla produkcji konkretnych detali Monitorowanie stanu narzędzi i maszyn Wykonywanie pomiarów oraz ustawienie detali zgodnie z...

Starszy Specjalista ds. technologii

Praca nad rozwojem i wdrażaniem nowych produktów Rozwój bazy surowców stosowanych w produkcji zgodnie z trendami konsumenckimi Przeprowadzanie kalkulacji bilansu masy, wartości odżywczych Czynny udział w nadzorze technologicznym nad produkcją Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii...

Lekarz Stomatolog

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeżeli: posiadasz aktualne PWZ, masz plan na siebie i chcesz pracować w dużym, wielospecjalistycznym zespole, są za Tobą pierwsze doświadczenia w cyfrowym środowisku pracy, potrafisz pracować zespołowo i jesteś gotowy/gotowa na czerpanie wiedzy garściami....