Praca: Specjalista ds. wsparcia technicznego IT


Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
  • Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS.
  • Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych.
  • Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania.
  • Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań.
  • Szkolenie użytkowników z obsługi systemu AdAS.
  • Współpraca w zespole IT w rozwiązywaniu zgłoszeń.
Wymagania:
  • Wiedza w dziedzinie technologii informatycznych.
  • Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Prawo jazdy kat. B (opcjonalnie dla osób o ograniczonej mobilności).
  • Gotowość do nauki i rozwijania umiejętności.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w systemach ERP, CRM lub Help Desk.
  • Znajomość SQL i umiejętności programowania.
  • Wiedza w zakresie administracji publicznej (finanse, księgowość).
Oferujemy:
  • Stałe zatrudnienie, pełnoetatowa praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
  • Wdrożenie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Możliwość rozwoju w dziedzinie wdrożeń systemowych i zarządzania bazami danych.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu przy wdrożeniu.
Możliwości rozwoju:
  • Szkolenia, wsparcie od liderów technologicznych, wymiana wiedzy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Konsultant IT - Help Desk

Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów...

Operator Helpdesk

Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...

Starszy specjalista ds. zarządzania incydentem

- Zarządzanie incydentami IT o wysokim priorytecie oraz przygotowanie i dystrybucja komunikacji dotyczącej ww incydentów. Zarządzanie pracą zespołów technicznych w trakcie trwania incydentu IT o wysokim priorytecie oraz upewnienie się, że proces rozwiązywania incydentu przebiega według...


Mechanik Serwisu

Zakres obowiązków: Diagnozowanie, naprawa oraz konserwacja maszyn budowlanych marki Caterpillar Wykonywanie przeglądów technicznych i bieżących napraw Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych Dbałość o utrzymanie wysokiego standardu pracy i bezpieczeństwa Współpraca z innymi...

Młodszy Specjalista ds. Zakupów

Opis stanowiska: sporządzanie zamówień opakowań: kartonów, folii, etykiet i przypraw oraz wszystkich innych materiałów potrzebnych do produkcji wyrobów, poszukiwanie nowych dostawców na rynku i negocjowanie warunków handlowych, bilansowanie potrzeb towarowych niezbędnych do...

Kontroler Finansowy

Zakres obowiązków: Analiza rentowności kanałów sprzedaży, towarów, grup asortymentowych, projektów itp. Aktywne wyszukiwanie i proponowanie działań optymalizujących poziom marży i kosztów Wdrażanie i monitorowanie efektów uzgodnionych optymalizacji Analiza odchyleń i kontrola...

Specjalista ds. Logistyki Międzynarodowej

Zakres obowiązków: Koordynacja importu aut z Azji Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Odpowiedzialność za obieg dokumentacji logistycznej Wprowadzanie danych do systemu informatycznego Przygotowywanie raportów i zestawień Oczekiwania wobec...