Praca: Customer Success Manager


Customer Success Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie przy umowie o pracę: 
  • bez prowizji: 9000 - 12.500
  • z prowizją: 15000 - 18500
Wynagrodzenie na umowie B2B:
  • bez prowizji: 10000 - 14500
  • z prowizją: 16000 - 20500
Zakres obowiązków:
  • Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming).
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
  • Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta.
  • Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi (proces dostarczenia kandydatów) w porozumieniu z Działem Rekrutacji.
  • Raportowanie i analiza wyników działania.
  • Monitorowanie trendów rynkowych i dostosowywanie strategii sprzedaży.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2) – warunek konieczny.
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Zorientowanie na cel i zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność zarządzania zespołem.
  • Duch przedsiębiorczości i umiejętności sprzedażowe.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
To oferujemy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (decyzje pozostawiamy kandydatom).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Samochód służbowy.
  • Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
  • Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną Medicover z pakietem stomatologicznym.
  • Karta lunchowa Edenred.
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy.
  • Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
  • Pełne wdrożenie i potrzebne wsparcie, zarówno na początku jak i w trakcie współpracy (miesięczny onboarding).
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczynamy pracę między 8 a 9, kończymy między 16 a 17.
  • Spotkania integracyjne.
  • Program rekomendacji pracowników.
  • I wiele innych.
APLIKUJ TERAZ

Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników. Monitorowanie trendów rynkowych. Budowanie strategii...

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...


Asystentka Stomatologiczna / Asystent Stomatologiczny

Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów, Wystarczy, że posiadasz: dyplom potwierdzający zawód asystentki stomatologicznej,...

Pakowaczka / Pakowacz

obsługa pakowaczki - pakowanie produktów transport zapakowanych wyrobów w wyznaczone miejsce właściwe oznaczenie opakowań uprawnienia UDT na wózki widłowe - warunek konieczny gotowość do pracy zmianowej oraz pracy w ruchu ciągłym, tzw. „cztero-brygadówka” komunikatywność i...

Pakowaczka / Pakowacz

obsługa pakowaczki - pakowanie produktów transport zapakowanych wyrobów w wyznaczone miejsce właściwe oznaczenie opakowań gotowość do pracy zmianowej oraz pracy w ruchu ciągłym, tzw. „cztero-brygadówka” komunikatywność i umiejętność pracy w zespole odpowiedzialność i...

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...