Młodszy Partner / Młodsza Partnerka ds. Rozwoju People&Culture
Zadania, które na Ciebie czekają: Wdrażać i ulepszać narzędzia oraz procesy, które pomagają ludziom się rozwijać. Proponować i testować nowe rozwiązania (jeśli coś da się zrobić lepiej, liczymy na Twoją inicjatywę). Odpowiadać za budowanie kultury organizacyjnej opartej na...
HR Business Partner
Wspieranie menedżerów w rozwoju zespołów i kompetencji pracowników Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach firmy Koordynowanie procesów oceny pracowniczej i wdrożenia nowych osób Dbanie o skuteczny przepływ informacji w sklepie Udział w rekrutacjach oraz dbałość o...
HR Biznes Partner / Partnerka
Jakie zadania na Ciebie czekają? budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników poprzez min. szkolenia, programy rozwojowe, udział...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...