Specjalista ds. Księgowości
Do Twoich zadań będzie należało: Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych oraz inwestycyjnych. Rozliczanie inwestycji, środków trwałych i leasingów. Kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald oraz wyjaśnianie niejasności. Księgowanie dokumentów PK, RMK oraz rezerw....
Specjalista ds. Księgowości
Obowiązki: Kompleksowe księgowanie dokumentów finansowych, w tym faktur zakupu i importowych. Przygotowywanie i uzgadnianie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych. Kontrola i uzgadnianie kont księgowych oraz rozliczeń z US. Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku...
Specjalista ds. księgowych
Prowadzenie bieżącej obsługi finansowo-księgowej, w szczególności: prowadzenie pełnej dokumentacji umów cywilnoprawnych, prowadzenie kasy instytucji, obsługa operacji bankowych, fakturowanie księgowanie, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, sporządzanie sprawozdań merytorycznych,...
Referent / Specjalista w Dziale Płac
referenta/specjalisty w Dziale Płac CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: naliczanie wynagrodzeń, sporządzenie list płac, w tym z zastosowaniem autorskich kosztów uzyskania przychodów, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, generowanie...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...