Praca: Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim


Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim
Katowice
Zadania:
  • Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży. 
  • Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Czego oczekujemy od kandydata:
  • płynnej znajomości hiszpańskiego na poziomie B2/C1 + angielskiego na poziomie B1/B2
  • dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
  • nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
  • dobra organizacja pracy własnej

 

Oferujemy: 
  • umowę zlecenie (35.71 pln brutto/h)
  • kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie 
  • praca zmianowa: poniedziałek-piątek pomiędzy 09:00 a 20:00 + 2 weekendy w miesiącu: sobota 9:00-18:00, niedziela 10:00-18:00 (dni wolne do odbioru w tygodniu roboczym)
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • komfortowe warunki pracy

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego B2/C1 Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon Komunikatywna znajomość języka angielskiego...

Customer technical support specialist with German

Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...

Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...


Zbieracz pieczarek

Zbiór pieczarek, ważenie, pakowanie, przygotowanie surowca do sprzedaży. Nienormowany czas pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:

Zaopatrzeniowiec

realizacja bieżących zamówień firmy, załadunek i rozładunek towaru Wymagania inne:

Wykonawca laminatów

montaż kompletny, obcinanie laminatów, wycinanie, docinanie, szlifowanie, wiercenie, kompletowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Wulkanizator

ocena uszkodzeń i sposobu oich naprawy Wymagania inne: