Praca: Specjalista / Specjalistka HelpDesk


Apteki pod marką Gemini to wyjątkowe miejsce zarówno dla pacjenta, jak i dla pracownika. Każda apteka tworzy zgrany zespół złożony z profesjonalistów i pasjonatów. Możesz mieć pewność pracy z szerokim asortymentem i najnowszymi produktami. Dzięki temu dbamy jednocześnie o komfort opieki nad pacjentem, jak i Twój rozwój.

Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Miejsce pracy: Gdańsk
Twój zakres obowiązków
  • obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne)
  • zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
  • przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
  • pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem
  • testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu
  • wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
  • udział w prowadzeniu projektów IT
Nasze wymagania
  • pasjonujesz się nowymi technologiami
  • znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami
  • aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu
  • dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną
  • znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office
  • potrafisz myśleć analitycznie
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • fajną pracę w zespole pasjonatów IT
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych
  • udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...

Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)

Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemówtechnicznych, reagowanie na awarie systemów/aplikacji, współpraca z działami wewnętrznymi w celu poznania...

Junior global it service desk analyst (młodszy analityk ds. globalnych usług it)

M.in:Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udokumentować różne problemy techniczne i...


Technik kontroli jakości produkcji odzieży

Praca mobilna na terenie woj. mazowieckiego Do zakresu obowiązków należeć będzie: nadzorowanie jakości wykonania produkcji w zakładach produkcyjnych opracowywanie rozwiązań technologicznych - współpraca z Technologiem kontrola wymiarów odzieży w produkcji odbiór jakościowy i...

Serwisant Działu Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta. Od kandydatów...

Magazynier

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy. Od kandydatów oczekujemy: Elastyczności czasu pracy; Doświadczenia w pracy na magazynie; Umiejętności...

Recruiter

Your responsibilities Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective...