Praca: Junior global it service desk analyst (młodszy analityk ds. globalnych usług it)


Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Junior global it service desk analyst (młodszy analityk ds. globalnych usług it)
Miejsce pracy: Nowy Tomyśl
Numer: StPr/24/0534
OBOWIĄZKI:
M.in:Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udokumentować różne problemy techniczne i rozdzielczości Realizowanie zgłoszeń serwisowych od użytkowników końcowychDokumentowanie problemów klientów w systemie Service NowWspółpraca z odpowiednikami organizacji i członkami zespołu Service Desku w celu dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Identyfikacja możliwości optymalizacji w celu ciągłego zwiększania satysfakcji klientów i jakości usług działu Service Desku.Zapewnienie wysokiej jakości komunikacji z wszystkimi użytkownikami końcowymi w trakcie procesu wsparcia technicznego.INFORMACJA DOTYCZĄCA MIEJSCA WYKONYWANIA PRACY: 1. NOWY TOMYŚL UL. TYSIĄCLECIA 14 2. POZNAŃ PLAC ANDERSA 3 3. DOPUSZCZALNA PRACA W TRYBIE HOME OFFICE
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

[Inne] : Certyfikat znajomości języków obcych nie jest wymagany, pracodawca weryfikuje znajomość języków podczas rozmowy.

Miejsce pracy:

Nowy Tomyśl


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 025 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...

Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)

Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemówtechnicznych, reagowanie na awarie systemów/aplikacji, współpraca z działami wewnętrznymi w celu poznania...

Specjalista / Specjalistka HelpDesk

Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...


Technik kontroli jakości produkcji odzieży

Praca mobilna na terenie woj. mazowieckiego Do zakresu obowiązków należeć będzie: nadzorowanie jakości wykonania produkcji w zakładach produkcyjnych opracowywanie rozwiązań technologicznych - współpraca z Technologiem kontrola wymiarów odzieży w produkcji odbiór jakościowy i...

Serwisant Działu Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta. Od kandydatów...

Magazynier

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy. Od kandydatów oczekujemy: Elastyczności czasu pracy; Doświadczenia w pracy na magazynie; Umiejętności...

Recruiter

Your responsibilities Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective...