Praca: Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)


GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
 
Do Centrali poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
Miejsce pracy: Błonie
Główne obowiązki:
  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
  • Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,
  • Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.
  • Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
  • Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych.
  • Wydawanie i przyjmowanie wyposażenia IT dla/od pracowników.
  • Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania:
  • Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność testowania, diagnozowania urządzeń (desktopy, laptopy, urządzenia mobilne, drukarki),
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.
  • Znajomość urządzeń mobilnych z systemem Android.
  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych i Active Directory.
Mile widziane:
  • Znajomość platformy Office 365 / MS Exchange.
  • Znajomość systemów wideokonferencyjnych.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
  • Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste i techniczne.
  • Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)

Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemówtechnicznych, reagowanie na awarie systemów/aplikacji, współpraca z działami wewnętrznymi w celu poznania...

Specjalista / Specjalistka HelpDesk

Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...

Junior global it service desk analyst (młodszy analityk ds. globalnych usług it)

M.in:Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udokumentować różne problemy techniczne i...


Technik kontroli jakości produkcji odzieży

Praca mobilna na terenie woj. mazowieckiego Do zakresu obowiązków należeć będzie: nadzorowanie jakości wykonania produkcji w zakładach produkcyjnych opracowywanie rozwiązań technologicznych - współpraca z Technologiem kontrola wymiarów odzieży w produkcji odbiór jakościowy i...

Serwisant Działu Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta. Od kandydatów...

Magazynier

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy. Od kandydatów oczekujemy: Elastyczności czasu pracy; Doświadczenia w pracy na magazynie; Umiejętności...

Recruiter

Your responsibilities Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective...