Praca: Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/7061
OBOWIĄZKI:
Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemówtechnicznych, reagowanie na awarie systemów/aplikacji, współpraca z działami wewnętrznymi w celu poznania genezy, błędu i ustalenia sposobu działania.Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 8 godzin/miesiąc.Miejsce wykonywania pracy: siedziba pracodawcy + inne miejsca wskazane przez pracodawcę, w tympraca zdalna.Godziny pracy: zgodnie z indywidualnie ustalonym rozkładem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: inżynier elektronik
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: 3 lata 3 msc. na stanowisku Starszy specjalista ds. technologii infrastruktury. Umiejętności: uczenie się i stały rozwój; doświadczenie w pracy w zespole; analityczne myślenie; znajomość programów: MSSQL Server (2016-), MS SQL Server Always ON, MS Azure SQL, PowerShell, Ansible, Windows servers and Active Directory, ServiceNow, Azure DevOps.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 244 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...

Specjalista / Specjalistka HelpDesk

Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...

Junior global it service desk analyst (młodszy analityk ds. globalnych usług it)

M.in:Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udokumentować różne problemy techniczne i...


Technik kontroli jakości produkcji odzieży

Praca mobilna na terenie woj. mazowieckiego Do zakresu obowiązków należeć będzie: nadzorowanie jakości wykonania produkcji w zakładach produkcyjnych opracowywanie rozwiązań technologicznych - współpraca z Technologiem kontrola wymiarów odzieży w produkcji odbiór jakościowy i...

Serwisant Działu Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta. Od kandydatów...

Magazynier

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy. Od kandydatów oczekujemy: Elastyczności czasu pracy; Doświadczenia w pracy na magazynie; Umiejętności...

Recruiter

Your responsibilities Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective...